Commercieel vastgoedbeheer
Commercieel vastgoedbeheer
Het standaard pakket dat MVG Capital kan gaan bieden bestaat onder voorbehoud van het type onroerend goed, geheel of gedeeltelijk uit de navolgende werkzaamheden:
- Huurprijsvaststelling
- Verhuuractiviteiten, tegen concurrerende tarieven
- Bezichtigingen met kandidaat-huurder(s)
- Verificatie inkomstengegevens van kandiaat-huurder(s)
- Advies en begeleiding bij het voeren van huurprijs en/of contractonderhandelingen
- Opstellen van huurcontracten volgens de geldende ROZ-modellen of standaard huurovereenkomsten
- Indien mogelijk opstellen van tijdelijks huurovereenkomsten volgens art. 7:274 e lid 1 sub b BW
- Onderhouden van relatie verhuurder/huurder en eventueel betrokken VVE’s en/of andere belangenverenigingen
- Toezicht op correcte naleving huurvoorwaarden
- Huurcommissie zaken in behandeling nemen en zo mogelijk beperken
- Signaleren van en adviseren betreffende marktontwikkelingen en trends ten aanzien van marktpositie van het object
- Behandelen van huuropzeggingen
- Advies en begeleiding verhuurcampagnes
- Sturen, begeleidngen en controleren van promotionele activiteiten
MVG Capital meldt de woningen of commerciële panden aan op de belangrijkste woningwebsites of commerciële websites zoals; Pararius, JAAP, Huislijn, Funda, Zuka en nog andere websites. Afhankelijk van uw wensen kunnen we gebruikmaken van deze aanbod sites de kosten hiervan zijn niet meegenomen in het beheertarief en kunnen separaat worden aangeboden.
Aanvullende standaard en/of maatwerk beheerwerkzaamheden
financieel & administratief vastgoedbeheer:
- Begeleiden van juridische procedures, niet zijnde huurincasso procedures
- Tussentijdse financiële en technische rapportages
- Werkzaamheden met betrekking tot de verhuur en het hieruit voortvloeiende beheer
- Advies en begeleiding inzake verbouwingen, nieuwbouw en groot onderhoud worden apart op basis van uurdeclaratie doorberekend.
- Advies en begeleiding bij het voeren van huurprijs en/of contractonderhandelingen
- Opstellen van huurcontracten volgens de geldende ROZ-modellen of standaard huurovereenkomsten
- Indien mogelijk opstellen van tijdelijks huurovereenkomsten volgens art. 7:274 e lid 1 sub b BW
- Onderhouden van relatie verhuurder/huurder en eventueel betrokken VVE’s en/of andere belangenverenigingen
Technisch Vastgoedbeheer:
- Verrichten van inspecties bij klachten (indien noodzakelijk)
- Verrichten van periodieke en preventieve inspecties indien gewenst
- Afhandeling klachtenonderhoud
- Uitbrengen onderhoudsvoorstellen
- Offerteaanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
- Controle ingediende nota’s
- Verzorgen opleveringen en garantieverplichtingen indien aanwezig
- Afsluiten en marktconform houden onderhoudscontracten
- Toezicht op goede naleving onderhoudscontracten
Vraag vrijblijvend een offerte aan!
Stipte huurincasso en debiteurenbewaking
Op de betreffende maand op de 15e of de 30e (dus niet maandelijks achteraf een afrekening).
Vastgoedbeheer als maatwerk
Indien gewenst alleen financieel en administratief beheer en/of technisch beheer en/ of commercieel beheer.
Meedenken met verhuurder
Teneinde optimaal rendement te creëren.
Flexibele organisatie
Dankzij korte lijnen met voldoende tijd en aandacht voor het registergoed.
Effectieve klachtenafhandeling
Zoals van een beheerder verwacht mag worden. Nakomen van afspraken is hierin voor ons erg belangrijk.
Heldere, transparante administratie
Duidelijke communicatie met alle partijen.
Neem direct contact met ons op!
Onze adviseurs zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 08:30 en 17:00 uur.
Mochten er calamiteiten zijn, zijn wij 7 dagen per week, 24 uur per dag te bereiken. Ook ontvangen wij u graag op afspraak op ons kantoor aan de Veldweg 26 in Hedel.